Nyt fra bestyrelsen

Støvsuger
Ejerforeningen har indkøbt en industristøvsuger, som kan benyttes til rengøring af fællesrum, kælderrum, loftsrum, tørrerum og cykelkældre. Kan også suge vand hvis det bliver nødvendigt.
Blot til info for beboere som har lyst til at gøre en forskel.
Henvendelse til viceværten eller formanden for udlån.

Tyveri
Vi har haft tyveri af penge fra viceværtens postkasse i kælderen ved Solvej 3. Derfor er postkassen nedtaget, da det ikke længere er sikkert at benytte den. Vi arbejder på en ny løsning, der vil blive bekendtgjort snarest.

Stigstrenge i øst-ejendommen
Der har været afholdt licitation på stigstrengsprojektet i øst-ejendommen den 24. jan og entreprenøren er nu fundet og der mangler de sidste detaljer, før der kan udmeldes en opstartsdato i nærmeste fremtid.

Her tænker du på “Nyt fra bestyrelsen”

  1. Kære bestyrelse,

    Jeg véd, at der er meget at se til i forbindelse med udskiftning af vandrør,- jeg véd, at det er ferietid,- men prøv at kigge på facaden af huset mod Smallegade. De beskidte vinduer, afskallede døre og graffiti kan vi da ikke være bekendt. Nu har vi set på det i adskillige år, så jeg syntes at det er på tide at gøre noget ved det. Hvad med at skrive til Stamejendommen og meddele dem, at hvis der ikke bliver renset op inden for en kort frist, gør vi det selv og sender regningen til dem?

    Næste problem med snavs og graffiti bliver hjørnebutikken Smallegade/Solvej!

    Samtidigt bliver der bygget om i vores opgang og det resulterer i kraftigt slid af opgangen, afslåede paneler og nu sidst kraftige skrabemærker på gulvet helt fra 4. sal. Når I har tid kan I selv se, hvor ødelagt gulvet er. Jeg mener at kunne huske, at dette slid blev taget op på en generalforsamling og at der skulle sættes et beløb af for hver flytning. Blev det ført ud i livet og eksisterer der et beløb til vedligeholdelse?

    fortsat god sommer

    jesper kirknæs
    16 juli, 2017

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *