Ifm. salg / køb af Ejerlejlighed

Bestyrelsen håber, at alle beboere i E/F Solvej vil få glæde af disse praktiske informationer om, hvad der gør sig gældende ved køb og salg af lejligheder i foreningen.

1. VVS-tjek skal udføres så den nye ejer har mulighed for at være informeret om evt. nært forestående reparationer
  2. Ind- og udflytningsgebyr skal betales til Ejendomsadministrationen. Begge gebyrer er på 1500,- og går til maling og reparationer af opgange.
  3. Loft og kælderrum kan ikke indgå i en salgsopstilling. Disse er til enhver tid distribuerbare udelukkende af E/F.
  4. Det er ikke tilladt at udleje sin lejlighed via Airbnb. Foreningen ønsker ikke stort udskift i beboere henover året.
  5. Hvis man agter at renovere sin nyligt erhvervede lejlighed skal det varsles til naboer i tide. Til renovation af el kan der med fordel anvendes husets elektriker Høyer og Nissen.