Nyt fra gårdlauget i østgården

Gårdlauget i østgården planlægger at afholde gårddag søndag d. 13. maj kl.10.00. Der bliver hængt opslag med nærmere information og mulighed for tilmelding i opgangene i løbet af denne uge.

I forbindelse med denne gårddag har bestyrelsen godkendt, at gårdlauget flytter legehuset og sandkassen, sætter blomsterkasser op og planter blomster i dem, maler legehuset indvendigt og maler garagerne Frederiksberg-grønne. Herudover skal vi male og reparere havemøblerne, der trænger til en kærlig hånd.

Gårdlauget håber derfor på stor opbakning og serverer også pølser med brød samt kolde øl og vand til dem, der giver en hånd med.

Udover arbejdsdagen d. 13. maj, har gårdlauget i østgården planer om, at holde en lignende dag til efteråret, når gården skal gøres vinterklar og derudover at gentage succeserne med juletræstænding og glögg samt fastelavnsfesten til februar 2013.

Gårdlauget består i øjeblikket af Lisa Matthiesen fra nr 4 (formand), Stine Sørensen fra nr 2 og Camilla Winter fra nr 42. Vi kan godt bruge et par medlemmer mere, lige som vi gerne tager imod forslag til såvel indkøb, indretning og aktiviteter til de kommende år.